Support

Vanliga frågor

Här hittar du de vanligaste frågorna som ställs till oss. Hittar du inte svaret på din fråga så finns vi alltid tillgängliga för dig! Tveka inte att kontakta oss.

Mejla oss till mediepanelen@sifo.se eller ring 0200 76 80 20

Efter inloggning kan du se ditt saldo i den guldiga cirkeln uppe i höger hörn på portalen.

Som inloggad gå till sidan poäng om du vill ha ytterligare information om dina poäng och se poänghistorik.

Alla belöningar skickas automatiskt ut när du lägger en beställning. Har du inte mottagit din belöning så kolla gärna din skräppost.

Inloggad kan du också själv hitta dina uttagna belöningar på sidan Orderhistorik i portalen.

Har du fortfarande funderingar? Använd ordernumret och kontakta GoGifts support som kan hjälpa dig ytterligare gällande ditt presentkort: kundtjanst@gogift.se.

Nej, tyvärr finns inte denna möjlighet eftersom belöningen registreras omgående när beställning görs. Belöningarna skickas ut automatiskt varpå vi inte kan ångra en lagd beställning.

Ta alltid en extra koll på vilken beställning du önskar innan du lägger din order.